Chirurgická ordinace Dejvice - Praha 6

Pátek8:0012:00
Naši lékaři
MUDr. Michaela Glezgová
MUDr. Michaela Glezgová Vedle rutinní činnosti všeobecného chirurga se specializuje na dětskou chirurgii a traumatologii.
MUDr. Oldřich Pražan
MUDr. Oldřich Pražan Specializuje se na ambulantní léčbu hemorhoidů, diagnostiku zažívacích obtíží a laparoskopickou operativu žlučníků, žaludků a břišních kýl.
Spektrum činnosti
Klinické vyšetření chirurgem a dětským chirurgem

Traumatologie:
komplexní péče o běžné úrazy, popáleniny, tržné rány, odřeniny, zlomeniny, kloubní výrony

Ambulantní operace:
kosmeticko-chirurgické odstraňování kožních a podkožních útvarů (lipomy, hemangoimy, pigmentové névy, bradavice, atheromy, apod.)

Nemoci a bolesti pohybového aparátu:
bolesti zad akutní i chronické, záněty šlach, tenisové lokty, "zmrzlá ramena", bolesti Achillovy šlachy, bolestivé artrózy velkých kloubů, apod.

Gastroenterologie:
diagnostika a léčba žlučníkových kamenů, žaludečních vředů, bolestí břicha nejasného původu, appendicitidy atd.

Herniologie:
Komplexní péče o nemocné s kýlami tříselnými, pupečními i recidivujícími a tzv. pooperačními kýlami

Flebologie:
Péče o nemocné s chorobami žil dolních končetin, diagnostika a operace křečových žil (varixů), sklerotizace drobných křečových žil a tzv. metliček, péče o bércové vředy

Dětská chirurgie:
dětská traumatologie, diagnostika náhlých příhod břišních u dětí, problematika retencí varlat, neoperační léčba phimos (zúžení předkožky), problemetika dětských kýl

Proktologie (onemocnění konečníku):
Ambulantní vyšetřování a léčení hemeroidů a bolestivých stavů spojených s touto diagnosou, vyšetření při neobjasněných krváceních z konečníku, rektoskopie a anoskopie. K ambulantnímu léčení používáme neinvazivní metody ligatur (podvazů) hemoroidálních uzlů - tzv. Barronovou metodou a likvidaci uzlů infračerveným zářením - IRC přístrojem LUMATEC. V pokročilých případech operujeme klasicky v naší nemocnici. Používáme i nejmodernější a prakticky bezbolestnou operační metodu, tzv. LONGOVU OPERACI.

Konsultace o zdravotním stavu pacientů a zajištění potřebných vyšetření a léčby na kooperujicích pracovištích v oborech: Interní mediciny, gastroenterologie, kardiologie, gynekologie, fyziatrie, rehabilitace, ortopedie, urolgie, oční a ORL
paticka